čtvrtek 19. března 2015

zpátky v Ústí

Založila jsem tenhle blog proto, že bych (si) ráda zaznamenala pocity a zážitky v relativně novém životním období, které pro mě znamená návrat do města, ve kterém jsem vyrostla, ze kterého jsem potom na skoro 25 let odešla a do kterého jsem se shodou různých okolností zase znovu čerstvě vrátila.

Chtěla bych zaznamenávat hlavně nejrůznější výlety, navštívené zajímavosti, ale taky dojmy z města a dění v něm.

Zatím se musím přiznat, že dojmy z města a hlavně jeho obyvatel jsou víc než rozpačité... no, snad se to časem zlepší, objevím dosud neobjevené a třeba i v Ústí se něco časem posune k lepšímu :-)

(za technické nedokonalosti se předem omlouvám, technicky nepatřím k nejzdatnějším a blogování jsem se nikdy nevěnovala, takže tak :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat